Історія бере свій початок із делекого 1837 року, коли звичайний син
столяра прибув до Парижу навчатися мистетству виготовлення скринь,
в майстра Марешаля. Завдяки своїм вмінням, Луї освоїв техніку
виконання дорожніх сумок та вже за декілька років, його творіння були
на слуху французької богеми.
Для пошиття сумок, дизайнер використовув якісну тканину в смужку та
дорогу фурнітуру.
В 1854 році Віттон відкрив свій перший магазин, під назвою “Louis
Vuitton: Malletier a Paris”.

 

Магазин розташовувався на вулиці посеред Єлесейських полів. Сумки
створювалися лише для обраних, тому успіх прийшов до нього коли
шанувальницею його продукції стала дружина Наполеона III, Євгена
де Монтижу.
Згодом, він був призначений головним пакувальником імператриці та
створював для неї особливі кофри, які вигадав сам (спеціальні скрині,
в яких транспортувалися одяг та взуття). Також, Луї Віттон винайшов
спеціальне сіре сукно для своїх скринь. Для цього використовувався
льон, який замочували в клею. Компанія досі використовує цей
матеріал.
До Луї, прийшла шалена популярність, його продукцію замовляли з
усього світу. Від родини Романових до Королеви Ближнього Сходу та
Індійских Махараджів.
Також, дзайнер виготовляв сумки під конкретне замовлення, особливо
відомою є його скриня-гамак, для відомого мандрівника, який
подорожував по Африці, Графа Саворньян Де Бразз.
З 1880-1892 роках, Луї Віттона змінює його син Жорж. Для того, щоб
захистити бренд від підробок, Жорж розробляє знаменитий орнамент в
клітинку «Damier Canvas» Такий орнамент, підробили через місяць.
На цьому він не зупиняється та вигадує спосіб набивання, в кожну
клітинку, ініціали компанії LV.

Але нажаль, навіть такий спосіб, швидко почали підробляти. До кінця
XIX віку Жорж об’їздив майже всю Європу та відкрив понад 10
магазинів по всьому світу.

Фантазія Жоржа Віттона, не зупинилась на досягнутому, та він
розробив уныкальний замок для скринь. За допомогою такого
винаходу, купуючи скриню відомого бренда, кожен покупець отримував
унікальний код-замок.

В 1936 році, до керування компанією приходить син Жоржа, Гастон-Луї
Віттон. На фоні розгортання воєнних дій Другої Світової війни,
Гастон-Луї вступив в змову з нацистами, підприємство продовжило
свою роботу обслуговуючи верхівку нацистської партії. На дверях
магазинів LV, з’явилися таблички з надписом“Собакам та євреям
вхід заборонено”.
Компанія активно займалася постачанням обладнання для газових
камер. Спеціально для командування Третього Рейху, бренд Луї
Віттон виготовляв сумки із людської шкіри із своїм лейблом.
Підприємство з усіх сил намагається приховати свої жахливі дії тих
років. Таємниче зникли усі документи, які пов’язані із діяльністю
компанії в період з 1930-1945роки. Відома письменниця Стефані
Бонвічіні, до дня 155 річниці бренду, випустила книгу під назвою
“Французька сага” де розповідає неприємні факти часів Другої Світової
війни. Сама компанія, завдяки своїм зв’язкам домоглася того, щоб
книга не вийшла у Франції.
Однак зараз Louis Vuitton – це один із самих дорогих брендів преміум
сегменту.
Продукція LV, як і багато років тому, доступна “не для всіх” За увесь
час існування бренду, ні в одному із магазинів, ні разу не не було і не
буде розпродажів, через принцип компанії«Якщо сумка настільки
погана, що ми повинні влаштувати розпродаж, нам простіше
знищити цю сумку»

Категорії: ІсторіяБрендів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *