Келвін Кляйн – засновник бренду, народився 19 листопада 1942 року у Нью-Йорку. У 18 років закінчив Вищу Школу мистецтва, а ще через 2 роки став випускником технологічного Інституту Моди.

Початок кар’єри Кляйна був тісно пов’язаний з модою, а саме він був асистентом у дизайнера Дена Мілштейна і працював у декількох будинках моди у Нью-!орку.

У 1968 році, Келвін і його кращий друг дитинства Баррі Шварц вирішили заснувати власну фірму. Вони вклали стартовий капітал розміром 10 тисяч доларів та відкрили “Calvin Klein Ltd“. Розташовувалася фірма в одному з готелів міста і представляла собою ательє, що спеціалізується на виробництві виключно чоловічого верхнього одягу. Розповідають, що поверхом вище в готелі розташовувався бутік одягу, власник якого помилково потрапив в ательє Кельвіна Кляйна. Він був так вражений виробами  молодого дизайнера, що зробив замовлення на 50 тисяч доларів. Так до Кляйна і Шварца прийшов перший комерційний успіх, який визначив майбутнє компанії.

Тому вже у 1969 році ім’я Calvin Klein стало відомим, а сам дизайнер вперше з’явився на сторінках модного журналу.

І тільки у 1970 році Кляйн поступово приступив до розробки одягу для жінок. Адаптувавши класичний чоловічий костюм для жінок, він зробив справжню революцію.

 

У 1973 році Кляйн став наймолодшим модельєром, який був нагороджений премією Coty за “витончений і бездоганно зшитий одяг”.

В 1978 році відбулась одна з найважливіших подій в іторії цього бренду. Келвін Кляйн презентував публіці перші в світі дизайнерські джинси, перетворивши їх зі звичайного повсякденного одягу у витвір мистецтва. Джинси від Calvin Klein стали ознакою стилю, відмінного смаку і невід’ємним атрибутом молодіжної моди. Вони володіли сексуальним силуетом, чудово підкреслювали фігуру і стрункість ніг. Крім цього, Кляйн став законодавцем моди на логотипи: на задніх кишенях його джинсів розташовувався стильний шкіряний лейбл.

Ще одна революція 80-х від Calvin Klein – це створення стилю унісекс. Марка запропонувала то, до чого ніхто не зміг додуматися раніше і представила колекцію, речі з якої з однаковим успіхом могли носити як юнаки, так і дівчата.

У 1982 році починається легендарний випуск чоловічої нижньої білизни. Вперше в рекламі показують чоловіче тіло як предмет естетики.

На початку 2000-х Кельвін Кляйн і його багаторічний партнер Баррі Шварц задумалися про продаж компанії. І вже через два роки укладають угоду з компанією Phillips-Van Heusen на суму 400 мільйонів доларів. Людину на місце головного дизайнера Кляйн вирішив знайти самостійно.

Категорії: ІсторіяБрендів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *