Історія легендарного дизайнера Ральфа Лівшиц, нині Ральф Лорен починається з Нью-Йорка. Його батьки – єврейські емігранти з Білорусі. З самого дитинства маленький Ральф мріяв стати мільйонером, та жити в розкоші і славі. Вже в 16-річному віці хлопець змінює прізвище на Лорен, мотивуючи це тим, воно більш співзвучне з його ім’ям. Так і не закінчивши економічний факультет коледжу, юнак йде в армію, де служив з 1962 по 1964 рік. Повернувшись з армії, Ральф деякий час працював продавцем-асистентом в компанії Brooks Brothers, а потім в Rivetz & Co, яка займалася пошиттям краваток. Надихнувшись образом Дугласа Фербенкса, Ральф запропонував випускати нову, ширшу модель краватки, так як на той час носили виключно вузькі. Його ідею не підтримали. Тоді майбутній дизайнер вирішив самостійно зайнятися її просуванням. Орендував поштову адресу в Емпайр-стейт-білдінг, та вже в 26 років відкрив власну торгову марку Polo Fashion.

Спочатку його клієнтами були невеликі магазинчики, але незабаром універсальний магазин Neiman Marcus розмістив замовлення на 1200 краваток. Через 3 роки компанія відкриває філіал в престижному універмазі Нью-Йорка, Bloomingdale’s, в якій продаються не тільки краватки, але й чоловічий одяг. Зі збільшенням прибутку, Ralph Lauren в 1971 році випускає колекцію одягу для жінок.

У 1970-ті роки Ральф Лорен привернув нового інвестора, Пітера Сміта, який став президентом компанії. У цей період він робить ставку на спортивних сорочках, почавши випускати їх в широкій гамі з 24 відтінків. На цьому успіх Лорена не завершується, та вже у 1974 році на замовлення студії Paramount Pictures Лорен розробляє костюми для фільму «Великий Гетсбі». Незабаром  випускає лінію парфумів та колекцію меблів і аксесуарів для будинку.

 

Дизайнер 3 раза отримував премію CFDA Designer of the Year, як найкращий модел’єр року. Та був нагороджений премією Council of Fashion, за досягнення в області моди. Також Ральф Лорен був серед перших одержувачів премії Американської ради модельєрів – згодом він нагороджувався радою ще 6 разів за колекції як жіночої, так і чоловічого одягу.

У 2015 році Ральф Лорен оголосив про те, що залишає пост головного креативного директора компанії. На його зміну прийшов Стефан Ларссон, який працював на аналогічній позиції в компанії Old Navy.

В наш час Ralph Lauren має понад 1000 фірмових бутіків по всьому світу, обороти становлять приблизно — $3,8 мільярдів на рік, а сама вартість компанії оцінюється в 10 мільярдів доларів.

Відтепер, це люксова марка, яку знають у всьому світі.

Категорії: ІсторіяБрендів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *